sobota, 20 lipca 2013

Troche o blogerce

Witam!

Kochani chciałam podzielić się z wami moją kolejną pasją. Od 7 miesięcy jestem prezenterką radiową, a ostatnio zaczęłam tworzyć sety.

Oto próbka mojej pracy:
https://soundcloud.com/hoolly-1


Zapraszam również na stronę radia, w którym gram live!! Będziecie mieli okazje usłyszeć mnie na żywo :)
http://www.szrejdio.pl/

Śledźcie ramówke!! Moja ksywka na radiu to Hoolly :)

________________________________________

Drodzy Czytelnicy!

Chciałabym również abyście komentowali rozdziały, kiedy nie widzę komentarzy nie wiem czy jest dla kogo prowadzić dalej bloga :) Uwierzcie, że choć  jeden mały komentarz dużo dla mnie znaczy. Mam dużo zajęć, ale chciałabym znaleźć więcej czasu na bloga, jednak  jeśli nie widzę waszej aktywności to tracę wiarę w dalsze  prowadzenie. Uwielbiam pisać, ale jeszcze bardziej dzielić się  tym z innymi:) Dlatego proszę was o większą aktywność, a ja odwdzięcze  się  tym samym.


Pozdrawiam WomenInBlood

7 komentarzy:

  1. kiedy będzie nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział pojawi się jeśli będą nowe komentarze do rozdziału 18

      Usuń
  2. Witam cię!
    Zależy Ci na wyjątkowym wyglądzie twojego bloga? Chcesz mieć idealnie pasujący szablon? Interesujesz się grafiką? Zapraszam do The Spiral Graphic, szabloniarni w której tworzymy z pasją i wkładamy serca w nasze prace. Wpadnij, nie pożałujesz.
    (nabór na Spiral został otwarty, jeśli robisz grafikę, zgłoś się)
    Pozdrawiam, Ada Howard [www.the-spiral-graphic.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :) informuj mnie i jak byś mogła czytaj mój :)
    http://love-hate-fun-vampiry-klaus-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Wlasnie odnalazłam Twój blog. Jest ekstra :) czy istnieje szansa ze bedziesz go kontynuować? Bo widze ze dawno nic nie dodałaś nowego :( a naprawde świetnie piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może w przyszłym tygodniu. Skoro ludzie nadal go znajdują :) To postaram się :) Polecam śledzić

      Usuń
  5. Jest możliwość, że do kończysz to opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń